Kalite Yönetim
22 Mart 2024

   Sağlık Hizmeti Kalitesinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik kapsamında Hastanemizde Kalite Yönetim Birimi kurularak, Sağlıkta Kalite Standartları gereği çalışmalar sürdürülmektedir. 
        Kalite Yönetim Birimi ;

  • SKS kapsamında yürütülen çalışmaların koordinasyonu,
  • Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmalar,
  • Düzeltici İyileştirici Faaliyetler,
  • Öz değerlendirmeleri planlaması ve uygulanması,
  • İstenmeyen Olay sistemine ilişkin süreçler,
  • Risk Yönetimine ilişkin süreçler,
  • Hasta ve çalışan anket sonuçlarını değerlendirilmesi,
  • SKS çerçevesinde dokümanların yönetimi,
  • Gösterge Yönetimi süreçleri değerlendirme, analiz yapmak,
  • SKS kapsamında belirlenen komiteler, ekipler,
  • Yönetici takip ekranları ile entegre olan kurum verilerini,
  • Kurum kaynaklarının etkinlik ve verimliliğini ölçerek gerekli iyileştirme çalışmaları,

  Takip etmek, yönetmek ve iyileştirici süreçleri başlatarak, Hasta Çalışan Güvenliği kapsamında etkin, verimli, kaliteli, doğru ve güvenilir hizmet sunumunu sağlamaktır.