Sağlık Hizmeti Kalitesinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik kapsamında Hastanemizde Kalite Yönetim Birimi kurularak, Sağlıkta Kalite Standartları gereği çalışmalar sürdürülmektedir.
Kalite Yönetim Birimi ;
- SKS kapsamında yürütülen çalışmaların koordinasyonu,
- Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmalar,
- Düzeltici İyileştirici Faaliyetler,
- Öz değerlendirmeleri planlaması ve uygulanması,
- İstenmeyen Olay sistemine ilişkin süreçler,
- Risk Yönetimine ilişkin süreçler,
- Hasta ve çalışan anket sonuçlarını değerlendirilmesi,
- SKS çerçevesinde dokümanların yönetimi,
- Gösterge Yönetimi süreçleri değerlendirme, analiz yapmak,
- SKS kapsamında belirlenen komiteler, ekipler,
- Yönetici takip ekranları ile entegre olan kurum verilerini,
- Kurum kaynaklarının etkinlik ve verimliliğini ölçerek gerekli iyileştirme çalışmaları,
Takip etmek, yönetmek ve iyileştirici süreçleri başlatarak, Hasta Çalışan Güvenliği kapsamında etkin, verimli, kaliteli, doğru ve güvenilir hizmet sunumunu sağlamaktır.